niedziela, 26 lipca 2015

Czterometrowy pokój kąpielowy* w stylu rokokoko, czyli, gdzie kupiłaś te płytki?

Te płytki kupiłam w Gdańsku. Co jest chyba oczywiste, ponieważ mieszkamy w Warszawie.



Wszystko do łazienek kupiliśmy w Gdańsku w zaprzyjaźnionym sklepie. Serio zaprzyjaźnionym, to nie jest wpis sponsorowany.
(Kto by mnie chciał sponsorować?!) 
Istnieją na świecie prawdziwe przyjaźnie i tacyż przyjaciele : D
Jeszcze raz, dziękujemy!

Pojechałam, pogadałam, zamówiłam, wypiłam hektolitry kawy, płytki przyjechały kurierem.
Et voila! Pokój kąpielowy: późne rokokoko.

Rzut oka na rzuty. Producenci i wymiary poniżej.

rzut z góry ;-)

 Czy Jaśniepaństwo nie pierze własnoręcznie i dlatego nie ma pralki? -zapytała czujna czytelniczka po ujrzeniu przecudnej naszej łazienki.


Otóż, Jaśniepaństwo (dziękuję za błyskawiczny awans społeczny Wielmożnej Pani) ma jeszcze drugą łazienkę, gdzie upchnęło takie tam zbędne rzeczy jak półki na ręczniki, kosze na bieliznę,  pralko-suszarkę ** i wieszak do suszenia ubrań, którego miało nie być, ale jest, gdyż **. 



na prawo

Część Jaśniepaństwa w osobie piszącej tę notkę chciała zrezygnować z kibelka nawet, ale to drugie Jaśniepaństwo w osobie OMC ** Męża zaprotestowało gwałtownie odrazę czując do nocnego łażenia po piętrach w celach wiadomych. 



taki tam widok z wanny

taki tam, projektowany widok z ...yy toalety

Realizację pokazywałam w tym wpisie. Na żywo jest chyba ładniej niż projekcie. Prawda?

I tak jak obiecałam, podaję producentów:


Płytka ścienna Tamoe Bianco Kafel 9,8x19,8  

  (Fuga Kerakoll Fugalite Eco Biała)

Atlas Concorde Legend Cognac 20x59,5  

 (Fuga Kerakoll Fugalite Eco Invisibile)

Omnires Bateria umywalkowa Modern C301

Excellent Bateria wannowa wolnostojąca Active

Roca Miska wc podwieszana Meridian Compacto 

Roca Deska wolnoopadająca Meridian Compacto 

Grohe 5w1 stelaż


Besco Wanna wolnostojąca Victoria 160x75 biała

Kiedyś, jak posprzątam, zrobię zdjęcia w tej drugiej łazience, zobaczycie na własne oczy, że Jaśniepaństwo służby nie trzyma i pralkę posiada.

Miłego dnia!



* Pokój kąpielowy "wing","wing", oczywiście.


** pralko-suszarka to urządzenie tajemnicze, którego Jaśniepaństwo nie potrafi obsługiwać, więc używa tylko dwóch programów piorących i ani-jednego suszącego. Namalowana (same piktogramy) dla narodu amerykańskiego instrukcja, ma cztery tomy i owszem wspomina, aby nie prać zwierząt domowych, lecz nie tłumaczy narodowi polskiemu banalnych czynności związanych z używaniem suszarki. 

***O Mało Co, uff


**** zrobione przez przemiłą panią Małgosię z tegoż zaprzyjaźnionego sklepu.

6 komentarzy:

  1. Przyznając rację JWP OMC Mężowi chciałam napisać, że łazienka bez WC to nie jest dobry pomysł ;) A pralko-suszarkę miałam i ja. Wysuszyliśmy w niej coś tam (nie zwierzę) tylko raz, dla spróbowania. Za to, jaka to była mądra, udana pralka! Dokonała żywota z winy proszku Jelp, który był ją strasznie ukamienował.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta hamerykańska pralka mnie niechybnie wykończy :)

      Usuń
  2. łazieneczka rewelacja a ta drewniana półka miodzio:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam pytanie odnosnie listwy wykonczeniowej kafli sciennych, jaki producent?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również chciałbym zapytać o zastosowaną listwę wykończeniową?
    Proszę o podanie producenta/modelu.

    OdpowiedzUsuń